יום שישי, 6 ביולי 2018

תופעת הוופורייזר - מה הופך את זה לטרנד כה לוהט?



כל היום אני שומעת את המילה הזאת, וופוריזר פה, וופורייזר שם. זה בכל מקום, כל הזמן, אז מה הסיפור עם זה בעצם? אני לא מעשנת ולא עישנתי מעולם ולכן לקח לי קצת זמן להבין מה העניין עם הטרנד הזה שכולם, או לפחות הרבה מאוד אנשים, מתעסקים בו. למה זה כל כך מהפכני ומרעיש וברחוב רואים את זה יותר ויותר כתופעה רווחת ומקובלת. ובכן, אחרי שלמדתי קצת על הנושא, ביררתי, גיששתי ודיברתי עם אנשים, אני בהחלט יכולה להבין.

אני מניחה שזה הרגע בו אני מגלה לכם מה גיליתי כי להשאיר אתכם במתח לא יקדם אותנו הרבה. כמובן, אני לוקחת בחשבון שרובכם כבר מכירים את התופעה ויודעים היטב מה זה וופורייזר, אבל עבור אלה שלא, אני חושבת שמן הראוי יהיה להסביר מעט ולפרט. וופוריזר בתור התחלה הוא מכשיר אידוי. אם אתם שואלים את עצמכם איך משהו שנשמע כל כך לא סקסי ולא מעניין הפך לתופעה פופולרית במיוחד, זה משום שהוא משמש אנשים לגמילה מסיגריות ולצריכת קנאביס רפואי - ברוב המקרים. לפחות אלה השימושים הפופולאריים ביותר שלו.

הרבה מאוד אנשים מנסים אינסוף סדנאות ושיטות ואפילו פתרונות תרופתיים על מנת להצליח במשימה שנחשבת לאחת הקשות - להפסיק לעשן. ואז, יום אחד, מגיע הוופורייזר ומציע חלופה לא רעה בכלל - מכשיר אידוי קטן, כגודלו של עט בערך ושנקרא סיגריה אלקטרונית אשר אליה מחדירים נוזל שיכול להגיע במבחר מרהיב של טעמים וניחוחות ואפילו במידות הניקוטין הרצויות (אם בכלל - יש נוזלים נטולי ניקוטין לחלוטין).

את הסיגריה הזו אפשר לעשן ללא חשש בכל מקום, אלה רק אדים ריחנים. פשוט עד מאוד להפעיל את המכשיר הקטן, נוזל האידוי אינו יקר במיוחד והבריאות, ובכן, זה העיקר. לא עוד עשן הרסני וחומרים קטלניים אל תוך הגוף והריאות ולא עוד הסרחת הסביבה והגוף.

כמובן שעבור המעשנים הכבדים (ולא רק הכבדים) היה קשה לקבל את הרעיון ולהפנים אותו בהתחלה, שלא לדבר על לנסות. הרבה מהם התעקשו שאין מה להשוות סיגריה טובה לאדים. מה שנכון, אבל לאט לאט רבים מהם היו מוכנים לשים את השוואה בצד ופשוט לנסות, בשביל עצמם, משפחתם ובריאותם. הם הבינו שאין טעם להשוות כי זה אכן לא אותו דבר. אלא פשוט להחליף ולסגל הרגל חדש, שאינו מזיק.

סוגים נוספים של הוופורייזר הם מכשירים ביתיים גדולים שתפוקתם גדולה יותר. הם משמשים פעמים רבות את צרכני הקנאביס הרפואי אשר נועד בעיקר בשל מצב רפואי שעליו הוא יכול להקל. אגב, את הקנאביס הרפואי ניתן לצרוך גם במכשירי אידוי קטנים הניתנים לנשיאה ואכן יש לא מעט אנשים שעושים זאת. יתרונות האידוי והסיבה שזה הפך לתופעה, מעבר לסיבות שכבר צוינו, זה שתהליך האידוי אפקטיבי ובריא הרבה יותר מאשר תהליך של בערה והוא גם קל, פשוט ומהיר הרבה יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה